Life is ......

Life is ......
LaDy BiRd

Friday, December 10, 2010

Muffin..nyum2.. ;p

cuti ni keje aku blajar masak..hehe.. xde keje len dah nk wat..oleh itu jarum penimbang berat aku pn telah meningkat dengan jayanya.hehe..gain weight..org gain knOwledge.ehehe..tp aku gain knOwledge gak dlm ms yg sme.hehehe.. Ilmu untuk masa depan bersama dia yang tersayang.hehe..


salah satunya adalah.........MUFFIN!!! hehehe.. aku wat ni muffin cuti ni.. Muffin Pisang..sedap hingga menjilat jari..bak kte owner KFC finger licking..heh.. dengan itu dengan bangganya aku mengatakan bahawa pipi aku akan naik dengan gebunya seperti muffin tersebut..hihihi..


haaa..nk tgk hasilnya...Tadaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!



cOmey kan..hehe..


Dengan bangganya ayah saya kte dh bleh kwen.haha...


ni la oven yg berjasa kat aku.hehe.. Singer menawan keluarga bahagia.lalala~~

2 comments: