Life is ......

Life is ......
LaDy BiRd

Sunday, January 16, 2011

want 2 buy sOmething online!!!

    Lama dah tak bukak 1 website yang amat aku gilai semasa tengah belajar.. haa..kalau nak tau website 2 adalah adorable muslimah.. yup!! tempat shoping baju la semestinya.. aku suka beli kat website ni sebab pakaiannya menepati citarasa aku sebagai model pakaian muslimah.hehe.. ta keterlaluan kot nak kata diri ni model sebab setiap hari orang pandang kita..apa yang kita pakai, pe yang kita buat..pastinya sedikit sebanyak menjadi ikutan kepada orang di sekeliling kita..contoh terdekat yang aku boleh bagi adalah adik aku yang tidak berapa menepati kehendak sebagai muslimah..bukan nak kata aku baik tapi aku wat la baik sket2.hehe.. bila kita pakai pakaian yang menutup aurat..cantik..pastinya orang ikut suka pakai pakaian macam kita..pe salahnya berkorban wang ringgit sikit untuk berdakwah secara tidak langsung..memakai pakaian yang labuh, longgar dan semestinya sopan.hehe.
    Humm...aku sekarang tengah tak ada duit..macam mana ek? kalau lambat mesti la melepas.huhu.. stakat ni dah de beberapa koleksi yang dibeli..ramai yang tanya beli kat mana? so dengan tanpa segan silau aku pn bgtou la kat mana..mengajak lebih ramai memakai pakaian sopan begini..dakwah secara senyap..heee..

 -------> setiap pe yang kita wat mesti la dipasang niat..dan niat 2 semestinya kerana Allah..

2 comments:

  1. nk tanya, beli on9 nk byr guna apa?
    wow! blog nie mmg superb! layak dapat anugerah kualiti malaysia branded. bolehlah claim anugerah itu kt firdauskasim.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. uhuk2..terasa dilambung2..actually terlalu pujian e2.hehe..berbanding dengan blOg u 2..hehe.. errkk..ni nk promote blog ke?hehe..ok i follow..

    nk beli on9 bleh gne cash deposit je..CIMB leh maybank bleh..hehe..sile2..beli utk aweks.heh..

    ReplyDelete