Life is ......

Life is ......
LaDy BiRd

Saturday, October 8, 2011

Hukum Karma

Kalau de yang tanya aku sal hukum karma..aku percaya pada karma..setiap pe yang kte wat akan dapat balasan samaa seperti pe yang kita buat.. aku sentiasa percaya tu..tapi ada yang percaya namun tidak dapat menerima jika perkara yang sama menimpa dirinya..
Aku pun pernah mengalaminya..sesuatu perkara terjadi kepada aku bertahun-tahun...namun sampai satu tahap bila perkara yang berlaku kepada aku terjadi kepada si polan ni..dia tak dapat terima..padahal baru sedikit yang terjadi terhadap si polan ni..tapi dah xtahan..cuba bayangkan orang yang hadapinya bertahun-tahun..boleh jadi barah jawabnya..
Jadi aku nak ingatkan diri aku dan sesiapa sahaja agar reflek balik pe yang kita buat pada masa lampau yang mengakibatkan sesuatu terjadi kepada kita..setiap perkara pasti de balasannya.. yang baik dibalsa baik..yang jahat, setimpal la pe yang die dah buat.. 


pink : juga pernah merasa hukum karma.. Allah tu Maha Adil.. Subhanallah... =)

No comments:

Post a Comment