Life is ......

Life is ......
LaDy BiRd

Thursday, December 23, 2010

saya....

Banyak perkara tentang saya..hehe..
 saya --->


  1. suka makan.hehe..
  2. suka tido..ahaha..
  3. suka baca buku..
  4. paling suka makan nasi ngn telor mata kerbau + kicap + minyak + nasi = sedap gilerr..24 seven makan ni pn xpe.hehe..(alamak bocor rahsia)hehe..
  5. tak suka dengar orang membebel..nk plak klu masa perhimpunan sekolah. mengantok!!
  6. TAK suka karaoke..xsuka disuruh nyanyi depan orang..kalau nk dengar aku nyanyi dengar la klu aku nyanyi sorang2 tanpa disedari.huhu..
  7. suka HADI.hehe.. =p
  8. tak suka benda yang lembik2..eiii..geling dOng.huhu...
  9. suka Siti Nurhaliza.hehe..
  10. suka buku resepi..
  11. tak suka orang marah2..sakit jiwa, telinga n hati.huh..
  12. tak suka orang yang pentingkan diri sendiri. dia je betul. orang lain salah..
  13. suka pink, merah, biru...
  14. suka yang romantik.hehehe..like me.eceh..=p
  15. sukakan sungai..tasik..tapi jarang dapat gi.huu..
  16. suka dengar orang cakap, bercerita..(actually i pendengar yang bek tou..ramai orang cari i ble de mslh..tp klu enjoy diorg xcari i.ahaha)
  17. suka berfikir..macam kalau dah start berfikir.huhu..
  18. impikan sebuah umah yang besar yang saya bina sendri hasil titik peluh sendiri (err..masuk saya, upah orang la wat.hehe..)
  19. berharap saya dapat mengubati penyakit saya.huu..
  20. impikan keluarga yang bahagia, penuh kasih-sayang dan penuh kejujuran.
stakat ni dulu..nanti sambung lagi.daaa...

No comments:

Post a Comment