Life is ......

Life is ......
LaDy BiRd

Thursday, January 20, 2011

Cincin

Hurmm..sebut sal cincin ni bkn sebab aku nak tunang or kawen..
tapi tadi sambil melayari FB..
aku tgk la senior ni punyer wed. ceremony..
dia ajak aku melalui adik dia a.k.a awek kawan aku..
tapi (tapi lg..hehe) aku tak dapat datang..
yela, duit tak de..n tak de kawan nak gi..

Berbalik kepada cincin tadi..
aku de tengok cincin yang diberi kepada pihak lelaki..
aku ni tak de la reti pun nak pilih2 cincin untuk lelaki..
tapi bila tengok cincin yang diberikan tu, ase berkenan lak..
simple tapi mahal kot..
suka sangat..
nampak exclusive..
hehe..




ni la cincin 2..amacam? cantik kan?hehe.. =)




kat mana ek nak cari cincin untuk lelaki?
selalu survey untuk diri sendiri jep..hehe..
Berkenan sangat..
macam aku laks yang nak pakai.heh..



2 comments:

  1. cincin lelaki susah sket nak cari yang cantik2..
    x banyak choice...

    ReplyDelete