Life is ......

Life is ......
LaDy BiRd

Thursday, January 20, 2011

Doorgift

Bagi yang tengah merancang untuk melangsungkan perkahwinan pastinya doorgift ni merupakn salah satu perkara yang perlu diambil kira kn?
wajib!! hehe..
kalau tak rasa tak lengkap.hehe..

tahun lepas or 2 tahun lepas..
aku de tengok kat dalam tv sal satu doorgift yang menarik hatiku ni..
save la die nyer website dalam handphone..
(konon2 nak kawen ler..ahaha )
skali ter"delete lak".huhu..
puas la mencari kot2 de kat website tp xjumpa..

skali tadi masa bukak tv nampak la sal doorgift yang sama kat tv1..
owhhh..sangat suka..hepi tak terkata..
ase nak lompat je..
tp tak wat la sebab nanti ayah aku kata anak die gila la plak.hehe..

Doorgift yang aku maksudkan adalah TETRIS GLASS..
cantik..
aku suka style ni sebab ase unik..
memori yang orang akan ingat la slagi glass 2 xpecah.hehe..



kalau siapa yang berminat nak jadikan doorgift..
boleh la melayari web ni..
banyak lagi doorgift yang korang leh tengok..
tapi ni la pilihan hatiku..

tapi sebelum membuat keputusan pastikan bajet perkahwinan anda banyak.hehe..
aku??
kalau leh mang la nak..
tapi tengok la dulu camne nanti..
ikot kemampuan la.hehe..




----> yang penting bahagia.... =)

No comments:

Post a Comment