Life is ......

Life is ......
LaDy BiRd

Friday, October 8, 2010

Hadiah yang paling BERHARGA..

ketika ini aku teringat hadiah bufday yang aku terima..xbanyak..tp berharga..
aku tidak mengharapkan pe2 pn daripada sesiapa..
jika ada yg ingat hari kelahiran aku di bumi ALLAH ini sudah merupakan 1 kegembiraan yg besar buatku..
terdapat pelbagai gelagat org telah ku lihat dlm mendambakan hadiah hari lahir..xkurang de yg berkecil hati sekiranya hari lahirnya tidak disambut..
tp aku xberharap pn hadiah..cme mahukan perhatian dan kasih sayang je sbg tanda aku dihargai dan disayangi..
hadiah hari lahir yg paling berharga buatku adalah DOA dari si dia buatku..beberapa hari sebelum hari lahirku, aku telah angankan perkara tersebut..ternyata semasa menyambut hari lahirku "dia" telah menadahkan doa untukku sebelum memulakan santapan kami..
akau amat terharu..sgt2 terharu biar pun dia tidak pernah menganggap itu sebagai hadiah hari lahirku..tetapi itulah yg paling berharga dan bererti buatku..terasa sgt bhgia..

No comments:

Post a Comment